Agata Etmanowicz
Agata Etmanowicz

FUNDACJA IMPACT, ART_INKUBATOR W FABRYCE SZTUKI W ŁODZI

Jest wielofunkcyjna. Robiła w życiu różne rzeczy,jednak wszystkie mają wspólny mianownik: bycia użyteczną dla innych. Była przedstawicielem Polski w Komitecie ds. Kultury Rady Unii Europejskiej oraz Komitecie Zarządzającym programu UE w dziedzinie kultury - Kultura (2007-2013) i Programu Europa dla Obywateli. Współpracowała także z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako ekspert w grupie roboczej ds. maksymalnego wykorzystania potencjału przemysłów kultury i przedsiębiorstw kreatywnych. Od 10 lat, razem z Fundacją Impact inspiruje i pomaga organizacjom kultury odczarować codzienną pracę dzięki usytuowaniu odbiorców/publiczność w sercu wszystkich ich działań (zarażając je radością pracy metodą audience development).

Z Fabryką Sztuki w Łodzi współtworzy ART_INKUBATOR wzmacniając rozwój sektora kreatywnego międzynarodowo oraz lokalnie - poprzez wsparcie pierwszych kroków stawianych przez łódzkich kreatywnych przedsiębiorców.

Z Fundacją Polska Bez Barier zajmuje się dostępnością - w każdym wymiarze i obszarze: ulic, budynków, usług, produktów, wydarzeń, ale przede wszystkim budząc wyobraźnię. Wiernie kibicuje rugby na wózkach (głównie Warszawskiej Drużynie Rugby na Wózkach 4 Kings, której jest wolontariuszką).  Wychodzi z założenia, że nie ma strategii bez marzeń i bez ludzi, więc stawia na proces, a nie papier. Zna różne narzędzia, ale wciąż wymyśla nowe, stawiając na indywidualne podejście, użyteczność i kreatywność ponad przyjęte schematy. Każdego dnia stara się wspierać ludzi i organizacje w odkrywaniu tego co tak naprawdę dla nich ważne i wprowadzaniu tych “ważności” w życie.

#praktyk(nietrener) #audiencedevelopment #impact #społecznapożyteczność #ludzie #niemastretrgiibezmarzeń #fun!

MOŻLIWE OBSZARY WSPARCIA MENTORINGOWEGO

Mogę przede wszystkim:

- Być (tu i teraz). Słuchać. Pytać.

- Opowiedzieć (o porażkach własnych i cudzych, zgodnie ze starym przysłowiem “lepiej uczyć się na cudzych”, ale też o sukcesach, dobrych przykładach).

- Pomóc w określeniu “ważności” i pokazać, że strategia może być jedną stroną.

- Pokazać, co w praktyce oznacza projektowanie produktów i usług z myślą o człowieku, użytkowniku i jak to się przekłada na działanie.

- Podpowiedzieć m.in. jak segmentować odbiorców praktycznie, na własny użytek, jak komunikować się z nimi skutecznie, jak odkrywać co dla nich ważne, jak pytać, żeby otrzymać odpowiedzi…

- Posieciować, czyli “połączyć kropki”