Budowanie przewagi konkurencyjnej
W świecie gdzie wszystko zostało wymyślone, a potrzeby ludzkie zaspokojone, codziennie powstaje tysiące nowych firm walczących o możliwość dotarcia z nową propozycją do potencjalnych odbiorców. Świat ten charakteryzuje się między innymi tym, iż zwrócenie na siebie uwagi, stanowi klucz do przetrwania w pierwszej fazie działalności, a w kolejnych do odniesienia sukcesu w skali mikro lub makro.
WARSZTAT MA NA CELU
zwrócić uwagę na konieczność nieszablonowego podejścia do przedstawiania korzyści dla klienta wynikających z posiadania produktu lub usługi Twojej firmy.
W CZASIE WARSZTATU OMÓWIONE ZOSTANĄ:
- Podstawy niezbędne do budowania strategii w oparciu o Model Blue Ocean Strategy,
- Narzędzia do poznania swojego miejsca w konkurencyjnym otoczeniu,
- Narzędzia do budowania tzw. wartości dodanej dla produktu/usługi,
- Narzędzia do zastosowania przy budowaniu taktyk wejścia na rynek i skutecznej konkurencji z rywalami o uwagę klientów
WITOLD BURACZYŃSKI
Praktyk biznesu, mentor, coach biznesowy, doradca biznesowy i manager z 15-letnim doświadczeniem. Zarządzał projektami inwestycyjnymi oraz przedsiębiorstwami o różnej skali działalności oraz strukturach organizacyjnych. Swoje doświadczenia zdobył m.in. zarządzając procesami zakupowymi komponentów dla fabryki LG Electronics, organizując i koordynując prace budowlane oraz zarządzając nowopowstałą fabryką styropianów i odlewów aluminiowych. Współpracował w tworzeniu planów projektu urbanistycznego Nowego Centrum Łodzi oraz organizował, a następnie zarządzał działem operacyjno-finansowym w oddziale IKEA Łódź. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje prowadząc procesy doradcze, indywidualne i grupowe dla liderów i decydentów polskich i zagranicznych firm. W swojej pracy doradczej wykorzystuje podejście eklektyczne, łącząc elementy coachingu i mentoringu z twardymi narzędziami wykorzystywanymi w zarządzaniu. Prowadzone przez niego warsztatyi procesy doradcze cechuje nieszablonowe podejście w rozwiązywaniu konkretnych problemów biznesowych czy dylematów managerskich. Specjalizuje się w budowaniu modeli biznesowych oraz zarządzaniu zmianą w organizacjach o różnej skali działania.