Wojciech Kurzyk
Wojciech Kurzyk

OD PRAWIE 10 LAT PROWADZI AGENCJĘ KREATYWNĄ VIBEMATTERS, W RAMACH KTÓREJ ODPOWIADA ZA KOMUNIKACJĘ Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

Od prawie 10 lat prowadzi agencję kreatywną Vibematters, w ramach której odpowiada za komunikację z kluczowymi klientami. Od początku swojej drogi zawodowej związany ze szkoleniami, prowadzi warsztaty min. z obsługi klienta, samorozwoju, upowszechniania mentoringu czy problemów w świecie zawodowym – hatingu, dyskryminacji, mobbingu czy zaufania organizacyjnego. Współpracuje na stałe z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie jako gość-praktyk prowadzi warsztaty na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych. Jako mentor i doradca zawodowy pracował już z ponad setką klientów, pomagając im odzyska motywację do stałego uczenia się i rozwijania swoich zasobów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Pracując z firmami głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, doradza przedsiębiorcom przede wszystkim w obszarze szeroko pojętej obsługi klienta, a więc zdobywania go i utrzymania, oraz usprawnianiu działań operacyjnych, budowaniu kultury organizacyjnej. Zdecydowany orędownik uprawiania networkingu jako narzędzia, które podnosi jakość życia i bezpośrednio przekłada się na podniesienie naszych umiejętności komunikacyjnych i utrzymanie stałego poziomu motywacji. Jako trener opiera się na autorskich programach szkoleniowych, dostosowywanych do potrzeb klienta. W pracy trenerskiej i mentorskiej odwołuje się do najnowszej wiedzy z zakresu m.in. grywalizacji, aktywnej motywacji czy networkingu, które dają bazę do budowania osobistej strategii OD PRAWIE 10 LAT PROWADZI AGENCJĘ KREATYWNĄ VIBEMATTERS, W RAMACH KTÓREJ ODPOWIADA ZA KOMUNIKACJĘ Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI. rozwoju efektywnego zarządzenia sytuacją życiową. Często pracuje z innymi szkoleniowcami – psychologami, trenerami, coachami, mówcami motywacyjnymi, jak i policjantami czy dziennikarzami.

MOŻLIWE OBSZARY WSPARCIA MENTORINGOWEGO

Pomagam budować strategię dzialania firmy w oparciu o konkretne kroki, które należy wykonać, żeby firma w ogóle zaczęła działać (szczególnie w obszarze codziennego funkcjonowania firmy – jak wybrac doradcę podatkowego, w jaki sposób zdobyć pierwszych, zamawiających klientów, na jakie pierwsze, częste błędy uważać).